wtorek, 31 października 2023

Przeczytane w październiku 2023

PRZECZYTANE W PAŹDZIERNIKU 2023



 Statystyka

Liczba stron: 

Książki:  1

Papierowe 1






Książki przeczytane

1. Małgorzata Oliwia Sobczak "Biel"

dobra lektura, kryminał z zaskakującym zakończeniem. Mógłby mieć mniej stron. Bardziej podobała mi się "Czerń" i "Czerwień" tej autorki 

Czytałam także "Szum"





Inne

Nie czytałam nic więcej, bo praca, szkoła, inne i październik szybko mi zleciał. 

Zapraszam na nowe przemyślenia 

pisaniezfilizankaherbaty

I moja stronę okosmetyce.pl


🔆💜❤️







2 komentarze:

  1. Czasami życie pochłania nas w pełni i nie ma czasu na czytanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam "Szum" tej autorki i bardzo mi się podobała ta książka, jednak tej przeczytanej przez Ciebie nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie