wtorek, 1 czerwca 2021

Małgorzata Oliwia Sobczak "Czerń"

 








Małgorzata Oliwia Sobczak

Czerń”


Liczba stron: 446

Druga książka tej autorki, którą przeczytałam i ponownie mi się podobała. Akcja rozgrywa się w różnym czasie i trochę się pogubiłam. Mimo to wątek kryminalny zaskakujący od początku do końca. Poruszony jest problem pedofilii, giną dzieci. Pojawia się znany z poprzedniej części Leopold Bilski, który tym razem pracuje w innym miejscu. Dużo psychologii, moim zdaniem każdy powinien interesować się tą dziedziną. Między innymi dlatego czytam kryminały.

Podoba mi się nazwa serii, czyli kolory zła. „Czerwień”, „Czerń” i jeszcze „Biel”, którą zamierzam przeczytać.  









2 komentarze:

  1. Świetna książka, która bardzo mocno mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja :) Blogger spłatał mi figla i publikowałam komentarze jako anonimowa osoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie