wtorek, 20 lipca 2021

Alex Kava "Epidemia"

 





To trzecia książka tej autorki, jaką przeczytałam. Wcześniejsze to:

„Zabójczy wirus"

„Dotyk zła"


Tematu wirusa wiele ma już dość, ale po książki tego typu można sięgnąć. W tamtym roku ponownie przeczytałam "Miasto ślepców", a teraz ten kryminał. Nie ma tu wątku ze zbrodnią, jest wirus. Prowadzone są nielegalne eksperymenty na ludziach i to zaciekawia w tym dziele. 
Przeczytałam za jednym razem, po zamknięciu innej książki. 
Sięgnę też po inne, jeśli opis mnie zachęci. 




3 komentarze:

  1. Bardzo lubię ksiązki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię tą autorkę - czytałam kilka jej pozycji, ale tej akurat nie- Zaciekawiłas mnie tym tytułem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki tej autorki, ale tej jeszcze nie czytałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie