Marketing 4.0
Philip Kotler i inni autorzy
Liczba stron: 176 w aplikacji
Postanowiłam, że zdobędę wiedzę z zakresu marketingu internetowego i nie tylko. Kiedyś już czytałam jakieś książki na ten temat. Głównie to, co było w bibliotece. Nie wzbudzało to wtedy za bardzo mojego entuzjazmu. Nie było aż tylu sklepów online, możliwości. Marketing kojarzył się z natrętnym sprzedawcą na ulicy, któremu mówiłam, że nie rozumiem po polsku. Teraz jak mówi młodzież „pykło” i chcę się rozwijać w tej dziedzinie. W abonamencie mogę przeczytać wiele książek i wybieram te wydane w miarę niedawno. To dzieło jest z 2017 roku.
Autorzy opisali, jak kupują ludzie, wyjaśnili pojęcia z tym związane. Netizenami nazwali obywateli Sieci, czyli po prostu internetu. Robią zakupy, czytają, porównują, zdobywają wiedzę. Dowiedzieć się można o segmentacji, targetowaniu. Bardzo dobra lektura. Znalazło się trochę zbędnych przemyśleń. Dla osób, które chcą pozna podstawy będzie odpowiednia
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie