środa, 26 maja 2021

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan "Marketing 4.0. Era cyfrowa"







Marketing 4.0

Philip Kotler i inni autorzy


Liczba stron: 176 w aplikacji

Postanowiłam, że zdobędę wiedzę z zakresu marketingu internetowego i nie tylko. Kiedyś już czytałam jakieś książki na ten temat. Głównie to, co było w bibliotece. Nie wzbudzało to wtedy za bardzo mojego entuzjazmu. Nie było aż tylu sklepów online, możliwości. Marketing kojarzył się z natrętnym sprzedawcą na ulicy, któremu mówiłam, że nie rozumiem po polsku. Teraz jak mówi młodzież „pykło” i chcę się rozwijać w tej dziedzinie. W abonamencie mogę przeczytać wiele książek i wybieram te wydane w miarę niedawno. To dzieło jest z 2017 roku.

Autorzy opisali, jak kupują ludzie, wyjaśnili pojęcia z tym związane. Netizenami nazwali obywateli Sieci, czyli po prostu internetu. Robią zakupy, czytają, porównują, zdobywają wiedzę. Dowiedzieć się można o segmentacji, targetowaniu. Bardzo dobra lektura. Znalazło się trochę zbędnych przemyśleń. Dla osób, które chcą pozna podstawy będzie odpowiednia

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie

Jakie są rodzaje książek? Gdzie i na czym czytać?

  Czytanie jest ważne dla wielu osób. Warto to robić nawet od czasu do czasu. Dziś czytać można wszędzie, gdzie się da to robić. Nie ma wym...