niedziela, 30 grudnia 2018

Przeczytane przez cały 2018 rok - statystyka roczna







Podsumowanie roczne 2018


Liczba przeczytanych książek: 81

Liczba przeczytanych gazet: 8


Razem: 89

Ilość wszystkich stron przeczytanych w 2018 roku: 32380

Niedokończone książki: 9

Przeczytane ponownie: 7

Ilość książek napisanych przez autorów polskich: 22

Ilość książek napisanych przez autorów zagranicznych: 55





Liczba  stron w poszczególnych miesiącach roku:

Styczeń 4536
Luty 3444
Marzec 3233
Kwiecień 1650
Maj 2841
Czerwiec 1968
Lipiec 1987
Sierpień 2317
Wrzesień 3421
Październik 3084
Listopad 1630
Grudzień 2269



Liczba  książek i gazet w poszczególnych miesiącach:


Styczeń
książki: 13
prasa: 1

Luty
k: 12
p:0

Marzec
k: 8
p: 2

Kwiecień
k:5
p: 0

Maj 
k:7
p:1

Czerwiec
k: 6
p:0

Lipiec 
k: 4
p: 1

Sierpień
k:4
p:1

Wrzesień
k:7
p:1

Październik
k:6
p: 1

Listopad
k:4
p:1

Grudzień
k: 5
p: 0




Książki niedokończone

1. Agnieszka Grzelak "Herbata szczęścia"
2. Zygmunt Miłoszewski "Jak zawsze"
3. Dorota Szczepańska "Zakazane po legalu"
4. Lisa See "Na złotej górze"
5. John Le Carre "Druciarz, krawiec, żołnierz, szpieg"
6. Tom Bradby "Krwawa forsa"
7. Aleksandra Burt "Gdzie jest Mia?"
8. Lisa See "Interior"
9. Lucinda Riley "Tajemnice zamku"



Książki przeczytane ponownie

1. Daniela Farnese "Aleja Chanel No5"
2. Janet Evanovich "Najlepsza jedenastka"
3. Janet Evanovich "Dziesięć kawałków"
4. Dorothy Howell "Torebki i trucizna"
5. Dorothy Howell "Torebki i klątwy"
6. Sidney Sheldon "Gniew Aniołów"
7. Weronika Wierzchowska "Ekstrakt z kwiatu orchidei"



Ulubione w  2018

1. Anna M. Zawadzka "Pudło i inne nieszczęścia"
2. Erica Spindler "Labirynt Białego królika"
3. Sidney Sheldon "Gniew Aniołów'
4. Sidney Sheldon "Czy boisz się ciemności"
5. Tess Gerritsen 'Osaczona"
6. Erica Spindler "W milczeniu"
7. <Mój pierwszy bal - wielu autorów
8. Kristin Cashore "Nieskończone światy Jane"
9. Mona Kasten "Begin again"
10./ A. V. Geiger "Ktoś mnie obserwuje"
11. James Patterson "Scenariusz mordercy"
12. Katarzyna Puzyńska "Łaskun"
13. Olga Rudnicka "Życie na wynos"
14. Olga Rudnicka "Były sobie świnki trzy"
15. James Patterson "Drugi miesiąc miodowy"
16. Cath Crowley "Słowa w ciemnym błękicie"
17. Olga Rudnicka "Zbyt piękne"
18. Carlos Ruiz Zafon "Labirynt duchów"
19. Matthew Laurence "Freja"
20. Katarzyna Puzyńska "Nora"
21. Sophie Kinsella "Mam twój telefon"
22. Sophie Kinsella "Pani mecenas ucieka"
23. Sophie Kinsella "Świat marzeń zakupoholiczki"
24. Olga Rudnicka "Diabli nadali"
25. Katarzyna Puzyńska "Czarne narcyzy"
26. Katarzyna Puzyńska "Więcej czerwieni"
27. Katarzyna Puzyńska "Trzydziesta pierwsza"
28. Janet Evanovich "Płomienna siedemnastka"
29. Katarzyna Puzyńska "Utopce"
30. Izabela Lenartowicz "Skin doctor. Biblia zdrowej cery"
31. Sophie Kinsella "Zakupoholiczka i siostra"
32. Paullina Simons "Czerwone liście"



Kupione


W tym roku kupiłam najwięcej książek Katarzyny Puzyńskiej. Większość tomów o fikcyjnym Lipowie. Miałam "Motylek", "Łaskun" , a pozostałe dołączyły do mojej kolekcji.

Kupiłam także kilka dzieł Olgi Rudnickiej: 
"Życie na wynos"
"Były sobie świnki trzy",
 "Diabli nadali"
"Zbyt piękne"

I Sophie Kinselli:
"Mam twój telefon"
"Świat marzeń zakupoholiczki"
"Zakupoholiczka i siostra"
"Zakupoholiczka wychodzi za mąż"

Na moją półkę trafiły także inne książki,  ale wymieniłam tylko te,, które są jednymi z ulubionych. I mam ochotę sięgnąć po nie ponownie.

Autorzy, których twórczość odkryłam w tym roku. 

1. Anna M. Zawadzka
2. Tess Gerritsen
3. Agata Suchocka
4. Kristin Cashore
5. A. V. Geiger
6. Mona Kasten
7. Carl Crowley
8. Magdalena Witkiewicz
9. Alek Rogoziński
10. Joanna Jodełka
11. Izabela Lenartowicz
12. Katherine Pancol
13. Paullina Simons

Na tym kończy się moje czytelnicze podsumowanie roku 2018.
W tym roku przeczytałam więcej książek niż w 2017. Osiemdziesiąt jeden to bardzo dobra liczba.

Spis wpisów ze statystykami za 2018 rok

Styczeń tu
Luty tu
Marzec tu
Kwiecień tu
Maj tu
Czerwiec tu
Lipiec tu
Sierpień tu
Wrzesień tu
Październik  tu
Listopad tu
Grudzień tu


Spis wpisów z roczną statystyką

2017
2016

Artykuły w 2018 na tym blogu:

Dlaczego warto czytać kryminały?
Dlaczego barterowi i pisaniu za darmo mówię NIE?
Książki na zapas - czy warto je mieć?
Dlaczego warto wracać do ulubionych książek?
Współprace blogowe - plusy i minusy

Zanim zrezygnowałam z barteru dostałam w tym roku około 15 egzemplarzy recenzenckich. Razem wszystkich było ich około trzydziestu.

Blog pisaniezfiliżankąherbaty 

Zawsze chciałam mieć blog z przemyśleniami, a nie tylko recenzjami książek, kosmetyków, zdjęciami krajobrazów. Zdarzyło mi się mieć takich kilka, ale je kasowałam, bo z perspektywy czasu były do niczego. W tym roku zdecydowałam się założyć #pisaniezfilizankaherbaty
Zapraszam.



To już koniec wpisu ze statystyką za rok 2018. Zapraszam w nowym roku - 2019.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie