piątek, 21 maja 2021

Justyna Bakalarska Stankiewicz Content marketing. Od strategii do efektów"

 





Justyna Bakalarska Stankiewicz

Content marketing. Od strategii do efektów”


Liczba stron: 199

Kolejna książka z wiedzą o pisaniu i nie tylko, jaką przeczytałam. Marketing także się z tym wiąże i ta dziedzina mnie ciekawi coraz bardziej. Co kupują ludzie i dlaczego, jak czytają teksty w sieci. Autorka w ciekawy sposób wyjaśniła wiele zagadnień. Niektóre były mi znane z książek o pisaniu, z wartościowych stron w sieci. Napisane tak, że zrozumie każdy, a to lubię w książkach. Nie ma tu też czegoś w stylu, że lepiej i gorzej wykształceni czytają tak, a nie inaczej. Czytałam coś takiego w innej książce w abonamencie, bo na półce nie chciałabym mieć czegoś takiego.

To dwieście stron ciekawej wiedzy o marketingu treści i nie tylko. Warto przeczytać, jeśli ktoś pisze dużo tekstów, interesuje się marketingiem.  








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie

Jakie są rodzaje książek? Gdzie i na czym czytać?

  Czytanie jest ważne dla wielu osób. Warto to robić nawet od czasu do czasu. Dziś czytać można wszędzie, gdzie się da to robić. Nie ma wym...