Justyna Bakalarska Stankiewicz
„Content marketing. Od strategii do efektów”
Liczba stron: 199
Kolejna książka z wiedzą o pisaniu i nie tylko, jaką przeczytałam. Marketing także się z tym wiąże i ta dziedzina mnie ciekawi coraz bardziej. Co kupują ludzie i dlaczego, jak czytają teksty w sieci. Autorka w ciekawy sposób wyjaśniła wiele zagadnień. Niektóre były mi znane z książek o pisaniu, z wartościowych stron w sieci. Napisane tak, że zrozumie każdy, a to lubię w książkach. Nie ma tu też czegoś w stylu, że lepiej i gorzej wykształceni czytają tak, a nie inaczej. Czytałam coś takiego w innej książce w abonamencie, bo na półce nie chciałabym mieć czegoś takiego.
To dwieście stron ciekawej wiedzy o marketingu treści i nie tylko. Warto przeczytać, jeśli ktoś pisze dużo tekstów, interesuje się marketingiem.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie