Meghan Cassey
„Zarządzanie treścią. Strategie i narzędzia”
Liczba stron: 230
Pewnego dnia zamówiłam trochę książek z promocji. Ebooki wtedy były droższe, ale nie żałuję, że mam papierowe. Najtańsza była po około 8 zł, a ta była najdroższa po około 18 zł. Nie wiedziałam, czy informacja tu zawarte zrozumiem, ale były przekazane w przystępny sposób. Podoba mi się zawartość i to jak jest zrobiona graficznie. Wszystko przejrzyście w punktach, od kwadratów w kolorze niebieskim. Informacje czarną czcionką w ramkach z błękitnym tłem. Kiedyś przeglądając wiele stron, zobaczyłam na jednej z nich formularz. Wolę meile, bo różnie bywa z takim formularzem. Ja napisze, a potem to się w tajemniczy sposób skasuje, będzie błąd 404 albo inny przy wysyłaniu. W tym konkretnym pisało się czerwoną czcionką na czarnym tle. Dla mnie to katastrofa, ale meila niestety nie było.
Lektura jest rewelacyjna i dużo się dowiedziałam z piętnastu rozdziałów. W każdym poruszany jest inny temat. Budżet, cele projektu, co lubią użytkownicy i inne interesujące.
Sama tematyka tej książki mnie zainteresowała. Będę miała ją na uwadze.
OdpowiedzUsuń