Paweł Tkaczyk
„Zakamarki marki”
Liczba stron: 211
Druga książka autora, jaką przeczytałam. Zachęciło mnie to, że podobała mi się "Narratologia" i chęć poszerzenia wiedzy z tego zakresu.
Dowiedziałam się, jak wybieramy produkty w sklepie, usługi. Ja po parametrach, ale też kieruję się ulubionymi kolorami. Wybiorę fioletowy, czerwony, zielony, gdy coś jest podobne do siebie, bo te barwy między innymi lubię. Spojrzę na nie w pierwszej kolejności. Tak samo wybiorę coś brzoskwiniowego, a nie malinowego.
Dzieło „Zakamarki marki" mówi właśnie o tych szczegółach. Wybieramy x, a nie y, bo czujemy sympatię, mamy ulubiony kolor, markę, firmę.
Bardzo dobra lektura dla blogerów, osób promujących biznes w sieci, poza internetem. Wszystkich zainteresowanych marketingiem.
Książka porusza ciekawy temat. Warto na pewno do niej zajrzeć.
OdpowiedzUsuń