niedziela, 15 listopada 2020

Guillaume Musso "Jutro"



Guillame Musso

Jutro”


Liczba stron: 395

To pierwsza książka tego autora, jaką przeczytałam. Zachęcił mnie opis na okładce i to, że czytałam, że to jego dzieła są świetne.

„Jutro” to dzieło o miłości, ale pojawia się wątek kryminalny. Matthew, który jest wykładowcą na uniwersytecie, kupuje używany laptop. Znajduje w nim dane tajemniczej Emmy. Kontaktuje się z nią za pomocą emaili. To jednak jest skomplikowane, bo dzieje się to w różnym czasie. Wiadomości są z roku 2010,2011 i niestety nie są odczytywane w tym samym momencie.

Matthew miał żonę Kate, która nie była z nim szczera.

Czyta się szybko i wystarczy kilka wieczorów. Sięgnę po inne książki autora.




Cytaty

 „Czy faktycznie można zmienić bieg zaistniałych wydarzeń, a zarazem swój los? Nadzieja była niewielka, ale po prostu musiał zaryzykować. To szalone marzenie wszystkich ludzi, żeby cofnąć czas, naprawić własne błędy i zapobiec niesprawiedliwości...”
str. 153

Prawdy, które najmniej chcemy poznać, to te, których powinniśmy się dowiedzieć jak najszybciej, dla naszego własnego dobra.”
str. 230





1 komentarz:

  1. Nie czytałam jeszcze tej książki, ale czuję, że mogłaby mnie zainteresować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie