Artur
Jabłoński
„Jak
pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)?
Liczba
stron: 167
To pierwsza książka
tego autora, jaką przeczytałam. Do lektury zachęcił mnie tytuł i
to, że bardzo dużo piszę. Niedawno czytałam dzieło pt. „Biblia
copywritingu” i mi się podobało. W połączeniu są to dwie
biblie stanowiące podstawy dobrego pisania.
„Jak pisać, żeby
chcieli czytać (i kupować) to ciekawa lektura. Odpowiada na pytanie
tytułowe bardzo wyczerpująco. Składa się z siedmiu rozdziałów.
Zawiera wiedzę profesjonalną dla osób, które pracują w tej
branży. Porady dotyczące nagłówków, akapitów, rozmiaru czcionki
tekstu. Warto jednak przeczytać, zanim się zacznie w tym pracować.
Dzięki temu uniknie się błędów.
Nie słyszałam wcześniej o tej publikacji. Zainteresowała mnie.
OdpowiedzUsuń