sobota, 4 lutego 2023

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce.


Justyna Bakalarska Stankiewicz

Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”.


Sporo wiedzy o tym, dlaczego coś się kupuje. Ostatnio się nad tym zastanawiałam i doszłam do wniosku, że to są czasami szczegóły. Jedno zdanie z książki, z opisu na okładce, duży wybór w jakimś sklepie online. Dla mnie to ważne, bo nie chcę kupować w kilku. Często też przekonuje ulubiony autor, zapach kosmetyku. Skład jest ważny, ale czasami ten aromat jednak wygrywa :)

Zawsze z chęcią sięgam po książki z wiedzą o pisaniu i tym, co mnie interesuje. Zainteresowania są w życiu ważne. Jeśli ktoś ich nie ma, to pewnie czuje pustkę. Nie jest też łatwo je znaleźć i do danej branży też mogą przekonać szczegóły. O kosmetyce wiedzę podstawową powinien mieć w sumie każdy. Umieć wybrać  np. szampon na podstawie INCI w sieci, żeby dobrze mył, nie podrażniał, łagodził po farbowaniu. Jeśli czegoś się nie wie, to pozostaje błądzić po informacjach w sieci, dowiedzieć się w inny sposób. Nie zawsze też uzyskasz właściwą odpowiedź. Ktoś powie, że coś wygląda normalnie, jak wszędzie. To nie jest profesjonalna odpowiedź. 

Dlatego tak ważna jest wiedza o marketingu, kosmetyce, o wielu rzeczach. Bez tej wiedzy niestety opisy na stronach wyglądają tak samo. Ten sam uniwersytet, kierunek, lider na rynku, profesjonalista i tak dalej. 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie