Justyna Bakalarska Stankiewicz
„Copywriting sprzedażowy. Język korzyści w praktyce”.
Zawsze z chęcią sięgam po książki z wiedzą o pisaniu i tym, co mnie interesuje. Zainteresowania są w życiu ważne. Jeśli ktoś ich nie ma, to pewnie czuje pustkę. Nie jest też łatwo je znaleźć i do danej branży też mogą przekonać szczegóły. O kosmetyce wiedzę podstawową powinien mieć w sumie każdy. Umieć wybrać np. szampon na podstawie INCI w sieci, żeby dobrze mył, nie podrażniał, łagodził po farbowaniu. Jeśli czegoś się nie wie, to pozostaje błądzić po informacjach w sieci, dowiedzieć się w inny sposób. Nie zawsze też uzyskasz właściwą odpowiedź. Ktoś powie, że coś wygląda normalnie, jak wszędzie. To nie jest profesjonalna odpowiedź.
Dlatego tak ważna jest wiedza o marketingu, kosmetyce, o wielu rzeczach. Bez tej wiedzy niestety opisy na stronach wyglądają tak samo. Ten sam uniwersytet, kierunek, lider na rynku, profesjonalista i tak dalej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie