niedziela, 4 września 2022

Taylor Jenkins Reid "Siedmiu mężów Evelyn Hugo"


 

Taylor Jenkins Reid

Siedmiu mężów Evelyn Hugo”


Liczba stron: 536

Pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam. Widziałam okładkę i opis w sieci i postanowiłam przeczytać. Tytuł może sugerować, powieść o romansach głównej bohaterki. Tak jednak nie jest i to świetne psychologiczne, wzruszające dzieło. Evelyn Hugo jest aktorką i chce, żeby pewna dziennikarka opisała jej historię. Ma wydać książkę po jej śmierci. Jej życie było różne i nie zawsze dobrze się układało. Nikt jej nie doceniał i nie dostawała roli inaczej niż niestety przez łóżko. To przykre, że musiała tak postąpić, żeby w końcu zostać docenioną, zauważoną. Miała siedmiu mężów i każdy z nich nie żyje. Jej życie z nimi nie zawsze też było usłane różami. Warto sięgnąć, a ja na pewno przeczytam kiedyś jeszcze raz.

Było też wiele ciekawych przemyśleń, cytatów. Nie zapisałam jednak żadnego, bo tak mnie wciągnęła fabuła.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie