Harriet Posner
„Marketing mody”
Liczba stron: 240
Interesuję się modą od dawna. Zawsze lubiłam dopasowywać do siebie kolory. Muszą dobrze się łączyć ze sobą i mieć to coś. Przykładem może być czarny z czerwonym. Fiolet to lepsza czerń i warto nosić ubrania w tym kolorze.
Książka składa się z siedmiu rozdziałów, jest dużo wiedzy o marketingu związanego z modą. Wiedziałam już trochę z innych źródeł. Dużo można podpatrzeć na instagramie, obserwować blogerki tworzące stylizacje. Opisane są tu różne badania marketingowe, grupy docelowe, sposób promocji. Moda daje wiele możliwości rozwoju i to także jest w tej książce. Istnieją projektanci mody, modelki, sprzedawcy w sklepach, inni.
Bardzo dobra lektura, a moda to dziedzina, którą warto się interesować.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie