E- marketing
Wielu autorów
Liczba stron: 482
Do lektury zachęciło mnie to, że książka ma aż dwadzieścia rozdziałów. Napisana jest przez wielu autorów, których doświadczenie jest opisane na początku. Dużo się dowiedziałam, ale dla zaawansowanych nie będzie to dobra lektura. Dla mnie była, ja interesuję się głównie marketingiem treści, pozycjonowaniem stron, prowadzeniem blogów. Chcę jednak poznać też inne zagadnienia z tej dziedziny.
Na początku rozdziałów jest w punktach napisane, czego się dowiemy z niego. Nie jest to rozpisane na całe strony, a tak też bywa w książkach. Na końcu pytania, polecane strony internetowe, książki, bibliografia. W treści wiele opisanych zagadnień. Między innymi
Zawsze patrzę na spis treści książek z wiedzą i wtedy decyduję, czy je kupię. To standard na stronach księgarń. Warto też porównać ceny, bo te bywają różne.
Zawiera wykresy, tabelki, jest ładnie wydana. Opłacało się kupić wersję papierową, bo będę do tego wracać.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie