Josiane Chriqui Feigon
„Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet
Liczba stron: 347
Dzieło wydane dość dawno temu, bo w 2011 w języku polskim. Od 2018 ma inną grafikę, ale nie znalazłam informacji, żeby było uzupełnione. Kupiłam, bo przekonał mnie spis treści. Wiedzy o marketingu nigdy dość. Opisane zagadnienia inspirują, są podane przykłady. Pytania dobre, złe, organizacja czasu. Autorka pisze też o wysyłaniu meili z ofertami marketingowymi.
Kim jest Bez?
Opisuje też, żeby nie rozmawiać z tzw. Bezem, czyli osobą, która nie ma wpływu na decyzję o kupnie, innych sprawach. Dotyczy to też meili, bo potem dostajemy odpowiedź o przekazaniu meila albo gdzieś on ginie. Moim zdaniem pisanie, że, prześlemy email do działu x” jest stratą czasu. Lepiej go przesłać albo skasować. Dostałam takich trochę w życiu i wiem, że w wielu przypadkach nie było odpowiedzi. Jeśli była, to bez informacji o przekazaniu. Dla mnie to nie ma sensu, ale wiele osób nadal tak robi, a czas jest cenny. Podobnie jest z rozmowami przez telefon. Nie zawsze mają sens, a i tak dużo wysyłane jest meilem. Czasami lepiej oszczędzić czas na bezsensowne telefoniczne rozmowy o niczym.
Kto może przeczytać?
Książka przyda się osobom zainteresowanym sprzedażą, marketingiem. Takim, które chcą przeczytać konkretne przykłady, żeby „zieloni” zrozumieli.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za każdy komentarz.
Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie