niedziela, 20 września 2020

Yasmin Boland "Podręcznik astrologii"









Yasmine Boland

Podręcznik astrologii”

Wszystko, co powinieneś wiedzieć o swoim horoskopie


Liczba stron: 327

Astrologia ciekawi mnie od dłuższego czasu. Czytam znaczenia imion, numerologię, horoskopy i inne tego typu rzeczy. Dzięki temu można się zorientować, jakie ktoś ma cechy charakteru. Wiadomo, że każdy jest inny, a opisy imion dla wszystkich z danym imieniem takie same. Pomaga to jednak trochę zrozumieć innych i siebie.

Książka „Podręcznik astrologii” wiele wyjaśnia. To pierwsze takie dzieło, jakie przeczytałam. Wiedzę astrologiczną miałam z internetu. Opisane tu jest jak interpretować swój horoskop urodzeniowy. W sieci są takie rzeczy płatne i bezpłatne. Wpisuje się datę, godzinę, miejsce urodzenia i inne tego typu dane.

Warto także interesować się astronomią, planetami, żeby zrozumieć więcej. Ja lubię patrzeć w niebo, gwiazdy, ale w sumie nic poza tym. Astrologia potrzebna mi po to, żeby poznać psychologiczne zagadnienia z tego tematu. Wiedzieć lub sprawdzić na stronie, blogu, portalu opisy imion, numerologię. Po prostu dla mnie. Nie, żeby wróżyć komuś.

Nie zawsze jednak wiadomo, czy z kimś się dogadamy. Czasami czuje się porozumienie dusz, a innym razem coś nie wychodzi. Nie ma recepty na zrozumienie kogoś. Dogadywałam się z osobami z różnych znaków. Bliźniętami, czyli moim oraz baranami, rybami, bykami, strzelcem. Nie zawsze znam znak zodiaku ludzi, ale czuję sympatię od razu lub niechęć. Niezależnie od tego, czy ktoś miał ten sam znak co ja, liczbę numerologiczną i tak dalej. Wszystko weryfikuje się w praktyce.

Bardzo dobra lektura dla zainteresowanych podstawami astrologii.


 












1 komentarz:

  1. Dla osób zainteresowanych podstawami to na pewno interesująca lektura.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie