niedziela, 19 lipca 2020

Federico Moccia "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić"






Pierwsza książka tego autora, jaką próbowałam czytać. Od czasu do czasu chcę jakiejś lektury o miłości. Dzieło "Wybacz, ale chcę się z tobą ożenić" było nudne od początku. Doczytałam do około sto pięćdziesiątej strony i miałam tego dość. 

Znalazłam jednak cytaty:

"Szczęście jest wtedy, kiedy jest nam dobrze ze sobą, właśnie dlatego, że jesteśmy ze sobą"

I cytat z tej książki, ale autorem jest Marek Aureliusz:

"Boże, daj mi pogodę ducha, abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę, odwagę, abym zmienił to, co zmienić mogę i mądrość, abym zawsze potrafił odróżnić jedno od drugiego."
(str.53)



















2 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie