niedziela, 12 stycznia 2020

Robin Gerber "Barbie i Ruth"





Robin Gerber
Barbie i Ruth”

Liczba stron: 334
To pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam. Z biografii wiem, że zajmuje się szkoleniami w korporacjach i nie tylko. Była także prawnikiem, ale przed napisaniem książek i artykułów. Zachęca to do lektury dzieł pisarki. Przekonało mnie także to, że lubiłam lalki Barbie. Miałam sporą kolekcję komiksów z jej przygodami. Do dziś mam karty z lalkami i Kenem.
Książka „Barbie i Ruth” niestety nie zaciekawiła mnie za bardzo. To chyba kwestia stylu pisania autorki, bo historia popularnej lalki i kobiety, która ją stworzyła, jest motywacją i inspiracją. Okładka ma ładne kolory. Warto mieć takie dzieło na półce.  







Karty, które mam w swojej kolekcji. To tylko niektóre, bo jest ich więcej. 










1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie