Dariusz
Puzyrkiewicz
„Biblia
copywritingu”
Liczba
stron: 190
O autorze tego
dzieła słyszałam już dawno temu. Gdy szukałam czegoś w sieci,
to trafiałam jego blog. Od dawna piszę, ale nie zawsze były to
teksty z zakresu copywritingu i seo. Kiedyś nie zwracałam uwagi na
słowa kluczowe. Liczył się dobry tytuł i wiedza profesjonalna.
Dzisiaj frazy mają dla mnie znaczenie. Prowadząc blog, warto znać
zasady, które pozwolą zwiększyć jego popularność w sieci.
Wiedza jest ważna,
gdy ktoś pisze na zlecenie i sprzedaje swoje artykuły. Marketing to
dziedzina, która szybko się rozwija, a szczególnie internetowy.
„Biblia copywritingu” to pierwsza książka drukowana z tego typu
informacjami, którą przeczytałam. Do tej pory czerpałam ją z
wartościowych stron internetowych, blogów, webinarów, forum,
kanałów z filmami. W skrócie z internetu, bo tam najszybciej
pojawiają się nowości. Jednak zawsze uważałam, że książki i
prasa są też istotne.
Oceniam jako bardzo
dobrą lekturę. Na pewno sięgnę po inne z tej dziedziny.
Nie jest łatwo znaleźć wartościową wiedzę. Dlatego podzielę się kilkoma linkami. Ja też znalazłam te blogi i strony u kogoś na blogu lub na forach. To może ktoś znajdzie u mnie.
Ten temat bardzo mocno mnie interesuje. Ciekawa publikacja.
OdpowiedzUsuń