środa, 8 maja 2019

Marta Klowan "Włosy w świetnej formie przez cały rok. Proteiny, humektanty i reszta potworów"




Marta Klowan
Włosy w świetnej formie przez cały rok. Proteiny, humektanty i reszta potworów”

Liczba stron: 299

To pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam, a trzecia wydana. Do lektury zachęciło mnie to, że kiedyś czytałam blog autorki, ale nie wiedziałam, że nadal istnieje.
Na targach w marcu zobaczyłam to dzieło o włosach i postanowiłam kupić. W mojej kolekcji jeszcze nie było książki w całości poświęconej włosom.
Opisana jest pielęgnacja włosów o różnych porach roku. Jakie kosmetyki stosować, o farbowaniu, trochę o domowych kosmetykach, zabiegach fryzjerskich.
Wadą są niektóre fragmenty, które są napisane białą czcionką na niebieskim tle. Źle się to czyta w takiej formie. Większość z nich stanowią jednak przepisy na różne domowe sposoby, które mnie nie interesują.
Ogólnie dzieło jest napisane bardzo dobrze. Przystępny styl będzie zrozumiały dla wielu osób. Polecam wszystkim, którzy cenią nie tylko wiedzę z internetu. I chcą mieć coś na swojej półce z książkami. 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie