niedziela, 4 lutego 2018

Agata Suchocka "Woła mnie ciemność"










Egzemplarz recenzencki 


Agata Suchocka
Woła mnie ciemność”

Ilość stron: 383
To pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam. Do lektury zachęciła mnie zapowiedź. Zapowiadała dzieło z wieloma wątkami. Główny bohater nazywa się Armagnac Jardineux. Treść zaczyna się opisem jego dzieciństwa, wspomina w nich babcię – Blanche Avoy, a także matkę- Maria Louisa oraz ojca, który miał plantację. W dalszej części jego rodzice umierają. Najpierw matka potem ojciec. Nie żyje także babcia, która miała tajemnicę zapisaną w notatniku. Armagnac zaczyna czytać jej zapiski wtedy gdy dowiaduje się, że znała lorda – Edgar Francis Huntington. Co przeczyta w notatkach? Jak to wpłynie na jego karierę pianisty, którą po części zawdzięcza wspomnianemu lordowi? Czy przetrwa przyjaźń z Lotharem?
Agata Suchocka ma ciekawy styl pisania. Nie zanudza czytelnika zbędnymi opisami na wiele stron. Dzieło ma ich odpowiednią ilość. Historia pianisty dobra. Jak zakończą się jego losy? Zachęcam do lektury „Woła mnie ciemność”.
Być może sięgnę po inne książki pisarki jeśli zaciekawi mnie opis itp.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie