sobota, 20 grudnia 2014

Syrie James "Pamiętniki Jane Austen"








Syrie James

Pamiętniki Jane Austen”


Ilość stron: 333

Do lektury zachęciło mnie to, że są to pamiętniki oraz to, że nie czytałam nigdy żadnej książki Jane Austen. Pamiętników nie napisała co prawda sama Jane, ale mimo to postanowiłam przeczytać, licząc na to, że zachęci mnie to do przeczytania któregoś z dzieł Jane Austen, bo od jakiegoś czasu planowałam przeczytać coś tej autorki.

„Pamiętniki...” czyta się bardzo dobrze, nawet chętnie przeczytałabym ich więcej.


 Dlatego przeczytałam książkę Jane Austen "Mansfield Park", której recenzja jutro.

Zachęcają również do tego również cytaty zamieszczone pod koniec tej książki.

Jeden z ciekawych:

Zawsze będą jakieś tarcia, jakieś rozczarowania, a my wszyscy skłonni jesteśmy zbyt wiele oczekiwać, ale też kiedy zawodzi jeden pomysł na szczęście, natura ludzka tworzy sobie drugi ;jeśli pierwsza kalkulacja okazuje się mylna,robimy następną, lepszą. Znajdujemy pociechę gdzie indziej”Mansfield Park

Polecam każdemu tą książkę. Na pewno jeszcze do niej będę wracać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie