piątek, 30 kwietnia 2021

Przeczytane w kwietniu 2021

 


PRZECZYTANE W KWIETNIU 2021




Statystyka


Liczba stron:  2736


Liczba książek:  11

Liczba gazet: 2

Razem: 13


Książki napisane przez:

autorów polskich: 4

autorów zagranicznych:  4


Niedokończone: 3




Książki przeczytane:


1. Małgorzata Starosta "Pruskie baby" recenzja


2.  Jo Broaler "Umysł bez granic" recenzja


3. Marcin Margielewski  "Była arabską stewardesą" recenzja



4. Samantha Young "(Nie) zwyczajna" 


5. Guillaume Musso "Uratuj mnie" recenzja


6. Katarzyna Miller, Suzan Giżyńska "Instrukcja obsługi toksycznych ludzi"



7. Virginia Cleo Andrews "Płatki na wietrze" na maj 


8. Lisa Scottoline "Mów do mnie" recenzja







Książki niedokończone


1.  Christina Hesselholdt "Vivian"


2. Samantha Young "Cofnąć czas"

Inne książki tej autorki są dużo lepsze. Od tej lepiej nie zaczynać. 



3. 6. Katarzyna Berenika Miszczuk "Ja, diablica"

Znalazłam ciekawy  cytat:

"Musisz zrozumieć różnicę pomiędzy piekłem a Niebem. Tu i tu jest fajnie i wszyscy są szczęśliwi. Tyle że w Piekle jest weselej. My mamy różnego rodzaju używki, sporty ekstremalne i inne zabawne rzeczy. To wszystko, no prawie wszystko, jest dozwolone. Za to w Niebie jest spokój, wyciszenie i wspólne śpiewanie. Nuuuudaaaa"


2 komentarze:

  1. I książka Gosi Starosty przeczytana. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja, diablica, czytałam, książka świetna! Czytałam też drugą część i także bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie