sobota, 15 sierpnia 2020

Regina Brett "Jesteś cudem"



Regina Brett

Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym”


Liczba stron: 355

To pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam. Słyszałam o nich wcześniej, ale nie chciałam czytać tych dzieł. Myślałam, że to kolejne banalne poradniki, których przeczytałam sporo w życiu. Nie zachęcały mnie też tytuły nawiązujące do religii. Postanowiłam jednak sprawdzić, co tam jest napisane i kupiłam jedno dzieło za 9,99 w dyskoncie. Z trzech tytułów wybrałam „Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym”. Nie nazwałabym tego poradnikiem. To zbiór inspirujących felietonów. Opisane są historie z życia osób w różnym wieku oraz doświadczenia autorki. Dobrze się czyta i skłania do licznych przemyśleń. Między innymi odpowiedzi na pytanie:

Co spróbowałbyś zrobić, gdybyś wiedział, że na pewno się uda?

Fajnie byłoby wiedzieć, że coś wyjdzie, zanim się wydarzy, ale realnie to jest niemożliwe. Zachęca jednak do spisania swoich myśli.

Z pięćdziesięciu felietonów nie wszystkie mi się podobały. Polecam jednak przeczytać, bo to bardzo dobra lektura.







Cytaty:


'Wszyscy dostajemy od życia gorsze karty. Różnica polega na tym, jak rozegrasz tę partię”. (str. 169)

„Masz jeszcze dużo czasu do najlepszych lat swojego życia”.(str. 171)

„Wszyscy przeżywają upadki. Zwycięzcą jest ten, kto szybciej się podniesie i ruszy dalej”. (str. 279)



3 komentarze:

  1. Czytałam kiedyś tą książkę, niektóre lekcje były bardzo przydatne ale ogólnie książka ta mnie trochę męczyła i nie doczytałam jej do końca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kilka pozytywnych recenzji tej książki. Od dawna mam ją w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam jeszcze książek autorki. Zresztą nie bardzo przepadam za poradnikami, ale kto wie, może kiedyś się skuszę, by sprawdzić w czym rzecz 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie