niedziela, 9 sierpnia 2020

Agnieszka Krawczyk "Tylko dobre wiadomości"




Agnieszka Krawczyk

Tylko dobre wiadomości”


Liczba stron: 415

Pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam. Zachęca tytuł i opis na okładce. Główna bohaterka Izabela pracuje w telewizji, ale odchodzi. Kolejna postać to Kamila, która dziedziczy po swojej byłej, nieżyjącej już teściowej gazetę. Oprócz tego zajmuje się tłumaczeniem książek. Między innymi znanego pisarza kryminałów.

Razem postanawiają zamieszkać w Krakowie i prowadzić pismo dla kobiet. Zmieniają je w nowoczesne. Pojawiają się też wątki miłosne. Dobrze się czyta, ale są nudne momenty. Bardziej podobał mi się wątek Kamili. Dla fanów powieści obyczajowych na lato i nie tylko.









Cytaty:

"Czasami trzeba się zatrzymać, żeby ruszyć naprzód" (str. 133)

"Pewnych rzeczy już się nie zmieni. Można wyłącznie iść do przodu." (str. 235)









2 komentarze:

  1. Czytałam tą książkę i bardzo mi się podobała:) Ogólnie lubię książki tej autorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej książki autorki jeszcze nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie