piątek, 13 września 2019

Olga Rudnicka "Miłe Natalii początki"




Olga Rudnicka
Miłe Natalii początki”

Liczba stron: 430
To szesnasta książka tej autorki, jaką przeczytałam. Większość mam w swojej kolekcji i lubię do nich wracać od czasu do czasu. Dwa razy czytałam serię o Nataliach. To moja ulubiona i dlatego „Miłe Natalii początki” zachęciło mnie do lektury. W tym tomie wszystko się wyjaśnia. Zostało opisane to, czego do tej pory nie było wiadomo. Romanse ojca pięciu dziewczyn o tym samym imieniu i nazwisku. Nie był wierny swoim żonom i partnerkom. Poznajemy liczne kochanki Jarosława Sucharskiego oraz jego życie przed przyjściem na świat córek. Napisane jest, jak dorobił się majątku. To wszystko tworzy interesujące dzieło. Warto przeczytać i poznać historię Natalii.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie