niedziela, 23 września 2018

Katarzyna Puzyńska "Więcej czerwieni" cz 1 i 2







Katarzyna Puzyńka
Więcej czerwieni”

Ilość stron:
tom 1: 301
tom 2: 269
Razem: 570

To piąta książka tej autorki, jaką przeczytałam. Do lektury zachęciło mnie to, że lubię twórczość pisarki.
„Więcej czerwieni” kupiłam w dwóch tomach. Już w pierwszym sporo się działo. Czyta się bardzo dobrze i szybko. W drugim jest jeszcze więcej interesujących wydarzeń. Nie ma nudy w treści. Cały czas coś się dzieje.
Bohaterami dzieła są mieszkańcy fikcyjnej wsi Lipowo. Jak również Policjanci z tej miejscowości i pobliskich. Rozwiązują oni zagadkę kryminalną związaną z morderstwami trzech kobiet. Zostaje zabity także mężczyzna. Jest on ratownikiem z pewnym ośrodku wczasowym, w którym dużo się dzieje. Kto zabija? Tego dowiecie się, czytając. Podejrzanych jest dużo. Ja myślałam, że to pewna nauczycielka biologii, a także syn właściciela ośrodka – Marcin. Kto to był? Polecam przeczytać. Warto poznać całą serię lub wybrane tomy.  




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie