piątek, 6 stycznia 2017

Paula Hawkins "Dziewczyna z pociągu"




Paula Hawkins
Dziewczyna z pociągu”

Ilość stron: 328
To pierwsza książka tej autorki, jaką przeczytałam.; Do lektury zachęcił mnie opis na okładce.
Wiem, że był film na podstawie tej powieści, ale nie oglądałam.
Treść na początku nie zaciekawia, ale w miarę czytania dalszych rozdziałów czyta się rewelacyjnie.
Są trzy główne bohaterki: Rachel, Anna oraz Megan. Każda z nich jest narratorem rozdziałów osobno.
Później ich losy łączą się, ale zostają już tylko dwie – Rachel I Anna. Ta druga ma męża Toma, którego postać jest zaskakująca. Dlaczego? Przeczytacie sami.
Zakończenia nie da się domyślić w żaden sposób. Trochę mi to przypominało jedno z opowiadań Stephena Kinga z tomu „Czarna bezgwiezdna noc” pt „Dobre małżeństwo”.  recenzja tu
Polecam każdemu.  





kupiłam ją w pakiecie z drugą książką 
Joy Fielding "Morderstwa na Shadow Creek"
czytałam już jedną książkę tej autorki pt "Laleczka" recenzja tu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie