wtorek, 23 grudnia 2014

Doris Mortman "Odcienie czerwieni"








Doris Mortman

Odcienie czerwieni”





To pierwsza książka tej autorki jaką przeczytałam. Z krótkiej biografii zamieszczonej na okładce książki wiem, że napisała 8 bestsellerowych powieści sensacyjnych. Na pewno jeszcze jakąś przeczytam jeśli opis na okładce mnie zachęci, bo tutaj był świetny.

Opis na okładce: do przeczytania zachęciło mnie następujący fragment opisu: (cytat): 
 

Vera Hart stoi na czele imperium kosmetycznego o światowej sławie. Zdobyła wszystko: pieniądze, władzę, uznanie. Ta podziwiana przez wszystkich kobieta ma jednak potężnych wrogów. Ktoś próbuje zniszczyć dzieło jej życia. Tajemniczy morderca zabija swoje ofiary przy użyciu kosmetyków Very.”



Opisu jest jeszcze więcej, jednak dalej właściwie nie czytałam, bo to co powyżej napisałam wystarczyło żeby zachęcić mnie do lektury. Książka zawiera moje ulubione wątki: kariery, a jeszcze w branży kosmetycznej :) i kryminalny.

Przyznam, że imponują mi takie osoby jak Vera Hart, które wiedzą czego chcą i co najważniejsze wiedzą jak to zrobić. 
 

Ilość stron: 456

Treść: jest tam opisana kariera Very Hart, która poświęciła całe życie pracy (miała już ok 60 lat i nadal poświęcała czas kosmetykom – nadzorowaniu swojej firmy , która produkowała wszystkie kosmetyki – do makijażu, pielęgnacji itp. Między innymi szminki w różnych odcieniach czerwieni, które potem zostały zatrute. I to był wątek kryminalny. Jednak nie chodziło o samo zatrucie szminek, ale też o morderstwa. Bardzo ciekawy był ten wątek, do końca nie wiadomo kto zabił i zatruł kosmetyki. Zakończenie bardzo zaskakujące i potwierdzające fakt, że z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciach.

Podsumowując polecam tą książkę każdemu, kto lub kryminały, a także kosmetyki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie