piątek, 1 października 2021

Marcel Moss "Pokaż mi"

 


Marcel Moss

Pokaż mi”


Liczba stron: 382



Trzecia książka tego autora, jaką przeczytałam. Polubiłam jego twórczość i na pewno jeszcze po coś sięgnę. 
 „Pokaż mi" to aplikacja i jest tam postać królowej. Nikt nie wie, kto to jest,  nie podejrzewałam też do końca tego. Myślałam, że to Julia, ale to nie ona. Zakończenie było dla mnie zaskoczeniem.

 Wydarzenia są opisane w różnym czasie. Bieżące, w których głównym bohaterem jest Łukasz. Ma on narzeczoną, trochę naiwną Jagodę. Przeszłe, w których postacią jest pewien chłopiec, którego rodzice zginęli. Zaopiekowała się nim inna rodzina. Mieli córkę Paulinę, która nie była miła. Kto był tym chłopcem? Tego napisać nie mogę, bo popsuję czytanie innym. Nie polubiłam zbyt wielu postaci z tego dzieła. Jedynie trochę Julię za dążenie do celu, zdobywanie wiedzy. 
Aplikacja tu przedstawiona miała też dziwne zasady. Nie był to portal randkowy, tego nawet moim zdaniem nie przypominał. Lektura jednak jest bardzo dobra i szybko się czyta.






1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie