poniedziałek, 18 listopada 2019

Artur Jabłoński "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)?





Artur Jabłoński
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować)?

Liczba stron: 167
To pierwsza książka tego autora, jaką przeczytałam. Do lektury zachęcił mnie tytuł i to, że bardzo dużo piszę. Niedawno czytałam dzieło pt. „Biblia copywritingu” i mi się podobało. W połączeniu są to dwie biblie stanowiące podstawy dobrego pisania.
„Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) to ciekawa lektura. Odpowiada na pytanie tytułowe bardzo wyczerpująco. Składa się z siedmiu rozdziałów. Zawiera wiedzę profesjonalną dla osób, które pracują w tej branży. Porady dotyczące nagłówków, akapitów, rozmiaru czcionki tekstu. Warto jednak przeczytać, zanim się zacznie w tym pracować. Dzięki temu uniknie się błędów.  


 










1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie