poniedziałek, 28 października 2019

Dariusz Puzyrkiewicz "Biblia copywritingu"








Dariusz Puzyrkiewicz
Biblia copywritingu”

Liczba stron: 190
O autorze tego dzieła słyszałam już dawno temu. Gdy szukałam czegoś w sieci, to trafiałam jego blog. Od dawna piszę, ale nie zawsze były to teksty z zakresu copywritingu i seo. Kiedyś nie zwracałam uwagi na słowa kluczowe. Liczył się dobry tytuł i wiedza profesjonalna. Dzisiaj frazy mają dla mnie znaczenie. Prowadząc blog, warto znać zasady, które pozwolą zwiększyć jego popularność w sieci.
Wiedza jest ważna, gdy ktoś pisze na zlecenie i sprzedaje swoje artykuły. Marketing to dziedzina, która szybko się rozwija, a szczególnie internetowy. „Biblia copywritingu” to pierwsza książka drukowana z tego typu informacjami, którą przeczytałam. Do tej pory czerpałam ją z wartościowych stron internetowych, blogów, webinarów, forum, kanałów z filmami. W skrócie z internetu, bo tam najszybciej pojawiają się nowości. Jednak zawsze uważałam, że książki i prasa są też istotne.
 Oceniam jako bardzo dobrą lekturę. Na pewno sięgnę po inne z tej dziedziny.  












Nie jest łatwo znaleźć wartościową wiedzę. Dlatego podzielę się kilkoma linkami. Ja też znalazłam te blogi i strony u kogoś na blogu lub na forach. To może ktoś znajdzie u mnie.  




1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie