sobota, 11 listopada 2017

Rae Carson "Złotowidząca. Schronienie."



Rae Carson
Złotowidząca. Schronienie”

Egzemplarz recenzencki 
Ilość stron: 341
To pierwsza książka tej autorki jaką przeczytałam. Do lektury zachęcił mnie opis na stronie wydawnictwa oraz tytuł. Wszystko razem zapowiadało interesująca treść. Jest to księga druga, ale ja lubię czytać od razu do zakończenia, a nie czekać na ciąg dalszy.
„Złotowidząca, Schronienie” czyta się dobrze. Nie brakuje wątków sensacyjnych, romantycznych, walki o złoto.
Główną bohaterką jest Lee Westfall, jej wuj, który jej nie lubi. Gdy zostaje porwana jest torturowana, ale się nie poddaje. Ma swojego przyjaciela – Jeffersona, którego lubi od bardzo dawna. Pod koniec treści on się jej oświadcza. Co z tego wyniknie? Czy Lee zostanie uwolniona? Zakończenie jest interesujące, trochę się można domyślić, ale przeczytać warto. Sugeruje dalsze przygody bohaterów. Polecam fanom różnego rodzaju powieści, których zaciekawi wątek złotowidzącej.




Znalazłam kilka ciekawych cytatów:
Złoto łatwo przychodzi, łatwo odchodzi...” (str 55)
„”Złoto jest moim sługą, jest mi posłuszne, reaguje na najmniejsze skinienie. Przychodzi na moje wyzwanie. Mogę z nim zrobić, co tylko zachcę. Mogę nawet przenosić góry.” (str 306)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie