sobota, 14 października 2017

Cara Delevingne oraz Rowan Coleman "Mirror, mirror"





Cara Delevingne
oraz Rowan Coleman
Mirror, mirror”

Egzemplarz recenzencki 
Ilość stron: 400
To pierwsza książka tych autorek jaką przeczytałam. Cara Delevingne jest mi znana od dawna. Widziałam zdjęcia tej aktorki i modelki w gazetach oraz internecie. Natomiast o drugiej autorce nie słyszałam.
„Mirror, mirror” to nazwa zespołu, który założyło czterech głównych bohaterów: dwie dziewczyny i dwóch chłopaków – Red, Leo, Rose, Naomi. Są oni nastolatkami, którzy przeżywają różne przygody. Ich zespół ma wielu fanów oraz wyświetleń piosenek w sieci. Pewnego dnia Naomi zaginęła. Po jakimś czasie została znaleziona nad rzeką. Trafia do szpitala w stanie śpiączki. Nie wiadomo czy się obudzi. Tego dowiecie się czytając. Pojawia się różne tropy jak w kryminałach. Zakończenie bardzo zaskakuje.
Na pewno przeczytam coś jeszcze autorstwa Rowan Coleman i Cary Delevingne jeśli zaciekawi mnie opis na okładce.
„Mirror, mirror” to świetna powieść, która polecam każdemu kto lubi dobre kryminały, thrillery, dobre lektury.

















egzemplarz recenzencki 
Wydawnictwo Jaguar

#mirrormirror

#mirrormirrorpl

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz.

Zachęcam do lektury recenzji wielu ciekawych książek wśród których znajdziesz coś dla siebie