Przejdź do głównej zawartości

Make-up trendy - gazeta - recenzje






 To drugi numer tej gazety jaki przeczytałam. Recenzje pierwszego możecie przeczytać tu: Ten numer jest również bardzo fajny. Zawiera ciekawe artykuły na temat makijażu, ale jest o kosmetykach, pędzlach oraz charakteryzacji, która jak dla mnie jest najfajniejsza w tej dziedzinie. Zawsze byłam ciekawa jak wykonują charakteryzację w programach czy filmach. Kiedyś nawet byłam na planie serialu (statystowanie), ale niestety nic z makijażu tam nie zobaczyłam. W tym numerze było też dołączone wydanie specjalne z brokatową okładką, ja fanką brokatu nie jestem, ale mimo to przeczytałam co tam jest napisane. I było to ciekawe.




 To już trzeci numer tej gazety jaki przeczytałam. Mam w swojej kolekcji 3, bo pierwszego nie mam. (dowiedziałam się o tej gazecie jak zobaczyłam ją w empiku, a pierwszego numeru nie widziałam). W bieżącym numerze podobał mi się dodatek na temat szkół makijażu. Są w nim prezentacje różnych szkół. Jak ktoś planuje się wybrać to polecam przeczytać. Najlepiej też zobaczyć czyjeś makijaże, a konkretnie instruktorów tego kierunku. Ja nie znam żadnego autorytetu w tej dziedzinie, ale np. w branży paznokciowej jest ich wiele, to pewnie w tej też się znajdzie ktoś. Kolejny artykuł, który mi się podobał był o pędzlach do makijażu. Była to druga część, bo w poprzednim numerze była pierwsza. Opisano ich tam aż 17. Były również makijaże krok po kroku.




Make -up trendy 2/2012 (5)

To już czwarty numer tej gazety jaki przeczytałam, a ogólnie piąty. Recenzje pozostałych są na blogu ( tag make -up trendy) W tym numerze jest bardzo wiele artykułów, które mi się podobały. Szczególnie makijaże ślubne, ale takie też mogą być na inne okazje. Warto przed ślubem spojrzeć na wartościowe fotki z tej dziedziny w prasie i internecie. W tej gazecie są najlepsze zdjęcia, lepsze niż widziałam w innych gazetach. Podsumowując polecam każdemu kto interesuje się tą dziedziną i chce mieć fajny makijaż na różne okazje.



 Make – up trendy nr 3/2012

 W bieżącym numerze podobały mi się wywiady z wizażystami i nie tylko. Ta forma artykułu to bardzo fajny pomysł. Bardzo lubię czytać takie rzeczy w gazetach o dowolnej tematyce. Świetny był również artykuł o podkładach – jeden z lepszych jakie czytałam do tej pory. Jak już wspomniałam w recenzjach tej gazety są w niej najlepszej jakości zdjęcia makijaży jakie widziałam. Podsumowując polecam tą gazetę wszystkim zainteresowanym makijażem, który jest ważnym elementem wizerunku. 




 Make – up trendy nr 4/2012


W tym numerze podobały mi się następujące artykuły: W dziale „Niezbędnik wizażysty” „Mascary i eyelinery” - bardzo wiele informacji, których nie wiedziałam z innych źródeł wiedzy profesjonalnej. Warto przeczytać przed kupnem tuszu do rzęs. (str 10 - 19) „Magia sztucznych rzęs” - świetny artykuł o rzęsach – takich do doklejenia z bardzo ładnymi zdjęciami tych rzęs na oczach modelek. (Str 37 – 41) Artykuł o preparatach do między innymi rozjaśniania i przyciemniania podkładów, gdy odcień, który kupiliśmy jest niedopasowany. Bardzo ciekawy produkt. Nie wiedziałam, że taki istnieje. Zawiera zdjęcia porównujące przed i po. (str 42- 48) Artykuł na temat Analizy kolorystycznej.Jest to część pierwsza, ale już zawiera wiele cennych informacji. Nie mogę się doczekać aż przeczytam kolejne. Dodatek o makijażu permanentnym. (25 stron) Zawarte w nim jest sporo ciekawych informacji. Możecie go też przeczytać na stronie gazety: http://makeup-trendy.pl/1_0_/566_2012_4_/typ/dodatek Podsumowując polecam tą gazetę. Widziałam też, że wyszło nowe pismo o makijażu, ale jeszcze go nie czytałam. Nazywa się Make – up international

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Marta Guzowska "Wszyscy ludzie przez cały czas"

Marta GuzowskaWszyscy ludzie przez cały czas”
Ilość stron: 398 To trzecia książka tej autorki jaką przeczytałam. Do lektury zachęciło mnie to, że podobały mi się dwie poprzednie. „Wszyscy ludzie przez cały czas” czyta się bardzo dobrze. Nie ma nudnych momentów. Bohaterowie pracują na wykopaliskach archeologicznych. Jest wątek kryminalny w którym mordercą okazuje się...Policjant. Jak to się stało i dlaczego będziecie musieli przeczytać sami. Na pewno przeczytam jeszcze inne dzieła tej autorki. Polecam każdemu.

Ciekawe cytaty:Możesz oszukać wszystkich przez jakiś czas albo kilka osób przez cały czas, ale nie zdołasz oszukiwać wszystkich ludzi przez cały czas.” (str 88)Upierdliwcy dzielą się z grubsza na dwa typy: upierdliwców aktywnych i pasywnych”. (str 256)Cechą charakterystyczną upierdliwca, czy to aktywnego czy pasywnego, jest fakt, że nie przestaje.” (str 258) -„Wszystko w porządku? Na to pytanie nie ma dobrej, logicznej odpowiedzi. Ponieważ nie jesteśmy w stanie zbadać …

Teresa Monika Rudzka "Bibliotekarki"

Teresa Monika RudzkaBibliotekarki”
Ilość stron: 296 To pierwsza książka tej autorki jaką przeczytałam. Do lektury zachęcił mnie tytuł i opis na okładce. Treść trochę rozczarowuje i jest momentami nudna. Miałam dość po stu stronach, ale doczytałam do końca oczekując chociaż zabawnej sceny. Bohaterkami są tytułowe bibliotekarki. Rozdziały napisane z różnych punktów widzenia każdej z nich. Znajdziecie też trochę o klientach czytelni, ich zachowaniu, składaniu skarg. Niektóre z przedstawionych były według mnie strasznie absurdalne. Na przykład ta dotycząca imienia...Żywia. Ja tego nie polecam, ale każdy może sądzić inaczej.  

Ciekawe cytaty:Jeśli tyle czasu dobijasz się do tych drzwi, a one się nie otwierają, to znaczy, że tak ma być. Los daje ci wyraźny znak, że ta droga nie jest dla ciebie. Szukaj innej.” (str 34)

Stephen KIng "Joyland"

Stephen KingJoyland”
Ilość stron: 294 To szósta książka tego autora jaką przeczytałam. Do lektury zachęcił mnie opis na okładce, a także to, że lubię te mniej straszne dzieła tego pisarza. „Joyland” czyta się bardzo dobrze. Bohaterem jest student, który pracuje w lunaparku o nazwie Joyland. Są tam różnego rodzaju atrakcje dla turystów. Devin Jones rozwiązuje zagadkę popełnionego w parku morderstwa dziewczyny. Jest to interesujący wątek kryminalny. Zaciekawia od początku do końca.
Ciekawe cytaty: „Kiedy czytasz albo oglądasz kryminał, stosy trupów mogą cię nie ruszać, bo przecież najważniejsze jest to, czy zabił lokaj czy zła macocha.” (str 206) „Czasem nagrody są prawdziwe, czasem są cenne”. (str 226)


Pozostałe recenzje:
7/stephen-king-cztery-pory-roku.
/stephen-king-przebudzenie.
/stephen-king-misery.
stephen-king-znalezione-nie-kradzione.
/ksiazki-ktorych-nie-skonczyam-czytac.9"Desperacja"
czytałam też "Sklepik a marzeniami"
czeka w stosiku: "Czarna bezgwiezdna n…